Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 16:44   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du mener altså at feite folk bør betale dobbelt?
For det er vel eneste måten. Selv om jeg ikke engang vet om det er mulig. Jeg har nemlig ikke prøvd. Jeg har nok med å grue meg til å fly.

Jeg har aldri sagt at «feite folk ikke skal fly». Mener du det er frekt å skrive at det kan være problematisk å få flysetet sitt fylt opp av en annen person? Hvem eier problemet? Så ja, hvis en trenger mer enn ett sete og det ikke fins noen spesiell ordning med seter i ekstra bredde, så er det vel personen selv som bør betale det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat