Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 21:25   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt moralsk støtte før jeg dør

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Prepubertal 11-åring kan ha fått kjenne på at hormoner styrer og at hun ikke har kontroll på humør og følelser.

Jeg ville lagt meg ned sammen med henne og forsikret henne om at jeg er kjempeglad i henne samme hvor sur hun er, og at det er vanlig i den alderen at man blir sur helt uten at man skjønner hvorfor. Høre med henne om det er noe du kan hjelpe henne med, og sagt at du skjønner dette vanskelig for henne, men at du må følge opp begge barna. At du og lillebror går ut, og at hun er hjertelig velkommen ut når hun er klar.

Unger som brått er sure tolker jeg dithen at de er sure fordi de ikke klarer å være noe annet. Den alderen er utrolig utfordende for ungene også, det litt som når de er tre, vi må bare elske dem ekstra mye, og være tydelige på at vi gjør det.

Det har funka med mine sure, det er ikke enkelt, og jeg har pustet med magen mange ganger, men tror virkelig på at vi kommer lenger med honning enn med pisk.

Gode råd , mye bedre enn pisk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat