Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 22:16   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt moralsk støtte før jeg dør

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

En 11-åring aksepteres vel normalt ikke alene på et fly, da må de ha Unaccompanied minor-avtale. Og en flyselskapsansatt følger. Så ikke «alene» sånn sett.

Når det er sagt, hadde jeg nok ikke satt en 11-åring på fly hjem fordi ungen var sur. Selv om det er over tid.

Vil bare presisere at jeg ikke tenke å sende ungen hjem som straff og i skam for dårlig oppførsel. Men som er åpning og en utvei for en unge som tydeligvis ikke ønsker å være der hun er. Altså som er frivillig valg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat