Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 22:53   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt moralsk støtte før jeg dør

Jeg tenker at dette er barnet ditt, og at det er jobben din å tåle å stå i dette. Jeg skjønner at det er kjipt, altså, det er ikke dét.
Jeg kan gi en haug med innspill ut i fra en tenkt situasjon med ett av mine barn, men det er fordi jeg kjenner dem. Det du beskriver kunne skjedd med alle tre - hadde det vært 14-åringen hadde det garantert vært noe bak, med 11-åringen hadde det sannsynligvis vært utløst av en teit bagatell i tax-freen eller noe sånt, og med yngste går det meste over med litt ekstra klemming og en dose hai-prat.
Jeg hadde ikke satt noen på flyet hjem, det ville jeg tenkt på som en total fallitterklæring som mor.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat