Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-19, 23:05   #39
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt moralsk støtte før jeg dør

Jeg har en som virkelig visner i varmen, og som kan bli muggesur på tur til "syden" hvis det er så varmt at hun ikke får sove skikkelig. Det løses med pjusk, nedkjøling på shoppingsenter og en lang prat på kvelden om hva hun har lyst til å gjøre neste dag. Jeg hadde latt henne bli på rommet, hvis det er det hun har lyst til, eller dratt på utflukt, hvis det er det hun har lyst til. Begge mine blir lei bading etter et par dager, så vi må ha planer når vi er på ferie, vi kan ikke bare henge på stranden eller ved bassenget.

Og så ville jeg nok ha forsøkt å finne ut om det er noe mer som plager henne.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat