Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-19, 19:22   #14
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Våre to yngste har reist aller mest og er også mest lei. I år spurte de pent om vi kunne være nesten bare hjemme. Det er overraskende deilig, hittil, både for store og små. Vi skal «bare» på en ukes bilferie til Sverige og Danmark. I fjor reiste vi i flere uker på interrail, i forfjor tilbrakte vi hele skoleferien i Canada og USA.
Jeg liker å tenke at barna mine er heldige som får reise og oppleve så mye, men hos oss er det helt klart vi voksne som vil reise så mye og så langt. Ikke barna. De må bare bli med.
Da jeg var liten var det sommerhus og fjellhytta i sommerferien, og barnepike hjemme så mine foreldre kunne reise alene til syden. Jeg var 12 år da jeg fikk bli med dem for første gang, det var helt fantastisk stas og jeg følte meg viktig og litt voksen.
For meg er reising fremdeles det gøyeste jeg kan gjøre, for barna mine er det bare ok i små porsjoner og helst i feks Danmark. De trives nok aller best hjemme.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat