Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-19, 19:51   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Jeg tror jo det varierer litt hvor vanlig det er med hyppige utenlandsturer, her vi bor er der slett ikke alle som drar utenlands en gang i året, og langt færre drar mer enn en gang. Vi har vært på to charterturer med mine som nå er 6 og 8, leid sommerhus i Danmark en gang og vært noen småturer i Sverige. Sommerferiene er stort sett besøk hos besteforeldre med innslag av hotell, badeland og parker, og de synes hittil at det er helt topp. Eldste har riktignok begynt å si innimellom at det er kjedelig å være «bare» i Norge, men vi er ganske tydelige på at de er heldige som har familie å besøke, og som får mange fine opplevelser rundt omkring, og hun koser seg og er veldig fornøyd underveis. De er nok litt for små til å være så opptatt av om en reiser hit eller dit, men jeg tenker at det er helt greit å venne seg til at ferie ikke må bety utlandet hver gang. Å sammenligne med egen oppvekst blir litt meningsløst, det er lenge siden og mine foreldre hadde en helt annen økonomi enn det vi har i dag. Det var heller ikke så vanlig å reise som nå, så det var ikke samme potensialet for å føle at «alle andre» dro utenlands.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat