Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-19, 08:52   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minkpels - yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tipper det snur om noen år. Da er det så åpenbart at det ikke lages pels mer at alt er gammelt og gjenbrukt. Så blir det stilig at man har en brukt pels, at gjenbruk vinner når pelsproduksjon ikke er der mer. Blir sikkert lenge til, innser jeg.

Lurer på om vi nærmer oss det allerede? Jeg kan ikke huske sist jeg så pelskåper på annet enn gamle damer, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat