Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 06:58   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har matblogg - hva med opphavsrett?

Jeg har ren matblogg (vegetarisk, uten egg og melkeprodukter, holdt på siden 2011, linken finner dere ved å trykke på nicket mitt) og jeg linker eller skriver alltid hvor jeg har hentet en oppskrift fra. Når det er sagt så legger jeg uhyre ut oppskrifter som er helt kliss identisk med den jeg er inspirert av, jeg omgjør den alltid til å passe mine egne ganer. Veganiserer mye, det er nesten en slags hobby for meg, så jeg henter svært ofte oppskrifter på kjøttretter, kaker og slikt, og lager dem veganske. Kjempemorsomt. Har laget egg- og melkefri versjon av suksesskake, soaked chocolate cake, vaniljesauskake, fyrstekake, marsipankake, oreokake osv, det er så knakende gøy, og resultatet blir jo skremmende likt originalene om jeg er heldig (og det er jeg stort sett ).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat