Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-17, 10:01   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse-erfaringstråden

Vi bruker Kolonihagen. Bestemmer hvilken kasse uke for uke, når menyene foreligger.

Jeg elsker det. Maten er stort sett god, det er rikelig med grønnsaker, og jeg behøver ikke å finne på middager. Det er ingen følelser rundt maten hvis den ikke er akkurat det vi vil ha - det er ingens feil, det var den middagen vi måtte lage fordi den sto på menyen den dagen, og stort sett spiser alle. I tillegg kan jeg bestille basis-kolonialvarer, så jeg går mye sjeldnere i butikken nå.

Vel verdt det for oss, men det hadde vært dyrt uten sønnens ansattrabatt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat