Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-14, 21:42   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med sånne tannlege-reiser til utlandet?

Min mor har nettopp fått beskjed om at hun trenger tannlegebehandling til nærmere 40.000 og vil dermed reise ut av landet for å gjøre dette, så hun kan kombinere det med en ferie og få det minst like billig eller mye billigere.
Kan noen fortelle meg litt mer om dette, hvor hun bør dra osv? Jeg fant denne som så interessant ut, og hun elsker Polen og vil gjerne reise dit, men jeg lovet henne å sjekke litt, høre andres erfaringer osv. Hun har MS og Kols og elsker å reise, men bør ha det mest mulig tilrettelagt da hun får anfall av "forvirring" og ikke kan ende med å rave rundt på gata uten å finne frem. Hun har ingen ledsager, min bror får ikke fri fra jobben og jeg er høygravid.

Tips? Det er visst uaktuelt å gjøre det her i Norge, og jeg skjønner henne jo veldig godt. Det er helt hysteriske priser her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat