Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-18, 23:07   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den "nye" seksualiteten - hvor er den offentlige diskusjonen?

Jeg tror det er ganske vanlig å tenke sånn, og å synes det er vanskelig å forstå hvordan det er å være trans – jeg kan også personlig føle at det ikke spiller så stor rolle hvilket kjønn jeg selv (eller andre) har.

Det er litt som at jeg er hvit, så jeg opplever gjerne ikke at rasen er så viktig for min identitet. Og jeg er heterofil, og tenker sjelden over det, og ville antagelig ikke nevnt det som en viktig og definerende egenskap ved meg selv.

Og litt av grunnen til at jeg ikke «diskuterer» disse tingene så veldig er nettopp at jeg synes det er transpersoner som skal uttale seg, det er ikke min sak å diskutere eller min virkelighet å definere. (Bortsett fra at jeg såklart kan si fra når noen sier veldig dumme eller hatefulle ting, som for eksempel Kari J. og andre terfer.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat