Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 22:39   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker for 10-12-åringer

Av de som ikke er nevnt her så kan jeg legge til Kodeknekkerne av H. L. Dennis. Tre bøker på norsk så langt, jeg vet ikke om det kommer fler. Guttungen er på nr 2, og liker dem godt. Og så er det Spirit Animals av Brandon Mull. Det er syv bøker, nr 2 kom akkurat på norsk. De er kule, synes han. Det er laget et spill du kan laste ned, hvor jeg tror du spiller bøkene. Det følger med en kode i hver bok, som du kan bruke som passord for å åpne nye levels i spillet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat