Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-17, 11:56   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arv og miljø - Vigdis Hjort

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Bare for å ha det sagt; Det er ikke mest sannsynlig at sistnevnte har rett. Jeg har lest Arv og miljø, og slik jeg husker det jeg leste, så er boka skrevet slik at begge deler kan være troverdig.

Nettopp. Jeg synes brevet fra hovedpersonens datter var utrolig sterkt, og det hadde vært umulig for meg å overse hvis det hadde vært en virkelig historie i mitt eget liv. Men jeg har jo ikke peiling på hva som har skjedd og om noen virkelig påstår at noe i det hele tatt hat skjedd i virkeligheten - eller om det "bare" er en roman. Det er derfor det et så fascinerende, både det litterære og det (kvasi-)juridiske her.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat