Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-17, 10:17   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir kveldens Halloween-film?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis 10-åringen min og venninna kommer hjem mens det enda er tid til å se film får de se Casper (den fra 1995 med Christina Ricci). Ellers ingen filmplaner. De andre to har filmplaner hos andre venner. 12-åringen skal visst se Hunger games hos ei venninne. Hva den andre 10-åringen skal se hos kompisen vet jeg ikke. Der avhenger det vel også av at det fortsatt er tid og interesse for film når de kommer dit.

Dette ble en fulltreffer her, filmen var midt i blinken for begge jentene.

Guttungen hadde visst sett "The fast and the furious", jeg vet ikke hvilket nummer i rekka, men håper det var den med 11-årsgrense og ikke alle de med 15-årsgrense de satte på til en gjeng med 9-10-åringer. Uansett, jeg vet ikke om det var filmen, halloweenstyret eller alt godteriet som har skylda, men guttungen våknet i alle fall av mareritt i natt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat