Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-17, 15:28   #368
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jøss, Joika, det har jeg aldri opplevd! Kolonial leveter punktlig bestandig her, det er jo derfor vi bruker dem. Skjønner godt frustrasjonen!

I dag irriterer jeg meg over/blir lei meg av belærende forståsegpåere som synes jeg gjør alt feil. Jeg bør få føkkings fredsprisen snart.

Ja, de har mistet meg som kunde nå. Fikk mail fra de nå hvor de ville minne om den generøse tilgodelappen på kroner 19. Jeg lurer på å bestille en Smil og få de til å sende til leveringspunkt, sånn for å ikke la det gå til spille liksom.

Joika er ikke aktiv