Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-07, 14:18   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvikk lunch, kvikklunch, kvikk lunsj eller kvikklunsj?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg sa ikke ganen heller, men postalveoli, som er det siste lille partiet før ganen begynner. Og da vil resten av tunga gjerne ligge mot ganen. Ellers er det en god del variasjon fra person til person når det gjelder artikulasjonssted, selv om lydene høres like ut. Jeg kjenner flere som har viet sitt liv til å måle slikt.

Jeg har ikke tungespissen mot noe som helst, mente jeg. Selve spissen ligger hverken mot ganen eller tennene eller noe annet. Litt bak tennene, men ikke borti dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat