Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-17, 12:27   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Palma, Mallorca

Jeg har vært på Mallorca mange ganger, og i fjor sommer fant jeg det beste stedet å bo når man skal i nærheten av Palma. Det er nærme til flyplassen og bare en kort taxi/busstur inn til Palma. En kan gå også om en liker å gå noen kilometer. Men området som ligger helt i starten av strendene som starter på høyre siden av Palma når du ser mot byen fra havet. Vi bodde ikke på noe bra hotell siden vi reise uspesifisert, men ligger mange flotte hoteller der. Can Pastilla heter det området på kartet. Spør meg gjerne om spesifikke hoteller om du lurer hvor de ligger i forhold til strand.

Vi var innom et hotell når vi var der siden mi tulle hadde ei venninne som bodde der. Nå ser jeg det står adults only på El Cid, men det var da masse unger der i sommer når vi var der i starten av juli. Men ville ikke bodd noe særlig lenger bort (lenger bort fra Palma) enn der dette hotellet ligger. For da kommer du bort i tyskerene sitt fyllerør og festing. Men fra dette hotellet og mot Palma langs stranden der så er det også flere bra hoteller. Flott strand der og kort vei inn til Palma. Gangavstand til Akvariumet er det også fra Can Pastilla. Masse gode resturanter og koselig torv. Flott lang strandpromenade og en kan også leie seg sykkelvogn hele familien og sykle hele veien bort strandpromenaden. Det har vi også gjort en gang når vi ventet på et fly for et par år siden, siden dette er flott sted like i nærheten av flyplassen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat