Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-18, 00:52   #865
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.141
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det året nevøen (og noen andre jeg kjenner) fikk svømmekløe i vårt nærmeste vann stod ikke dette på lista. Så jeg meldte inn at det var der også. Tror det var i 2014.

Det er jo ikke alle som reagerer allergisk på parasitten. Det er mange som badet sammen med meg, hverken datter, mann eller pappa har fått utslett. Det kan virke som at noen reagerer allergisk på parasitten, for den invaderer sikkert alle som bader. Den grusomme kløen varte 3-4 dager, da var prikkene væskefylte og fæle. Nå er jeg bare rød-prikkete på armer, bein og rygg særlig. Jeg har ca 200 prikker så fasinerende at resten av bade-gjengen har 0. Men man får visst verre og verre reaksjoner så jeg tror jeg holder meg til saltvann og klor.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv