Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-17, 14:28   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotball. Hjelp!

Sønnen min sluttet også pga at trenerene silte egne barn først. Det er generelt mye surr med årskullet og jeg har tippet grunnen før og nå viser det seg at er tilfelle.
Foreldre snakker fryktelig nedlatende om andre barn, høyt så eget barn hører og da går praten.
I høst ble vi innkalt til eget foreldremøte på fotballen hvor de ikke ville informere om innholdet i forkant.
Vi møtte ikke for det ante oss at det ville bli snakk om topping av lag og "mitt barn" som ikke er på topplaget osv. Det var akkurat det som temaet var...
Til jul var det masseslutt for trenere og barna og de har liksom hevnet seg med å gå over til konkurrenten. Huff for en mølje.
Det var jo merkbart siden laget besto av 65 barn og det var 15 trenere/hjelpetrenere. Aner ikke hvor mange som er igjen nå men det er synd at foreldre skal styre så veldig når de kun er 11 år.

Da er jeg stolt av at eldstemann sitt lag bestod av 51 gutter i fjor, da de var 15-års gutter. Kan aldri tenke meg at de klarer å holde interessen oppe for like mange av 2005-laget.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat