Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-06, 07:41   #24
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange sett med ull?

10 ullbodyer, 7 strømpebukser, en trøye med kort erm og en med lang. Raggsokker, tynne ullsokker.
Det er ok for min 18mnding som går i bhg.

Jeg vil at det skal være nok skiftetøy i ull liggende i bhg også. Kommer til å kjøpe et par-tre til av de langermede ulltrøyene fra nøstebarn, de er skrekkelig praktiske nå.


De fleste bodyene er fra tom og trine / janus. Nøstebarn sine er så pene, og har hodt seg bra etter mye bruk, men de blir rett og slett for varme mye av tiden. Har bare to av dem og synes det er nok. Og strømpebukse i ubehandlet ull var bare dumt til min fotsvetteprins, føttene tovet jo på et par uker, nå er de stive som tøfler og kan ikke brukes.
Body og stillongs fra cubus er jeg også fornyd med. De har også tynne sokker som er ok.
Men nøstebarn sine tynne sokker er favoritten her i huset, de er litt små i størrelsen, bare. De har ikke tovet heller.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat