Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 22:33   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere piratkopier?

Jeg har handlet belter og solbriller som er piratkopier på marked i Spania, rett og slett fordi jeg knakk solbrillene mine samme dag og fordi jeg trengte et belte da shortsen var for stor. (Akk, det var den tid...) Ellers har jeg kjøpt en D&G-topp som jeg er 99% sikker på er fake, men den er grei nok.

Jeg er ikke så enormt opptatt av merkevarer, men jeg hadde aldri kjøpt fake eletronikk, jeg vil ha varer som holder og som evt ikke er brannfarlig og sånn. Ellers er det vel en del barnearbeid knyttet til piratkopimarkedet? Jeg styrer altså helst unna.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat