Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-16, 08:29   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Diskusjonstråd] De urolige - Linn Ullmann

Jeg leste ut boka i går kveld, og sitter igjen med omtrent akkurat det Røverdatter sa. Har heller ingen Knausgård-assosiasjoner overhodet.

Kjenner meg heller ikke igjen i det med fascinasjon over at "kjendiser" kan ha de samme menneskelige følelsene som alle andre, det har jeg aldri tvilt på.

Jeg sitter også igjen med inntrykket av en datter som er glad i foreldrene sine, på tross av deres noe sviktende evne til å ta hånd om barn. Det frykteligste syns jeg var da moren lot henne dra til Paris med en 44 år gammel fotograf da hun var 15.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat