Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-17, 20:27   #3
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lest noe av Lars Kepler?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Fikk boken "Stalker" i julegave og sitter og moter meg opp for å eventuelt lese den. Synes det er hyggelig med bøker i julegave og tenker ofte at det er interessant å lese det som andre har kjøpt med meg i tankene. Problemet er bare at jeg nettopp er ferdig med Lee Child sin "Etterlyst" fra samme giver og den boken den ...

(her er hva jeg skrev om den på bokselskere)


Det jeg først og fremst lurer på er om boken er frittstående (slik at jeg i det minste slipper å lese de fire første) og ellers om noen har lest bøker av Lars Kepler og hva du synes?

Jeg liker Kepler, og er supernerdete på litteratur med dårlige tekster, dårlige/usannsynlig plot og/eller dårlige oversettelser. Likte denne, prøv!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat