Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-15, 13:08   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgesferie med amerikanere

Nei, noen. Trollveggen er slett ikke kjedelig. Jeg ELSKER Romsdalen. Som barn hørte jeg Dovregubbens hall inne i hodet mitt når vi kjørte gjennom, og det var fuktig, kaldt og mektig.

Om vi tar klatreparken i Oslo trenger vi ikke en til. Rafting er jeg usikker på om er rett for disse, men jeg har vært inne på tanken. Jeg skal forhøre meg.

Jeg prøvde å få til Lom, men om vi skal få til det andre går det ikke. Jeg er dog enig i at det er hyggeligere ned mot Lillyhammer enn i grensetraktene. Men vi vil innom Mave!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat