Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-22, 21:12   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Borten Moe "persona non grata" - forståelig grensesetting eller kanselleringskult

Studentene har ikke noe å si uansett (de har ingen reell innflytelse er min påstand). Grei aksjonsform som gir litt synlighet. Hvis rektor hadde oppført seg slik hadde det vært noe annet tenker jeg Jeg får meg ikke helt til å kalle det kanselleringskultur? Borten Moe kan jo si hva han vil? Jeg trodde at kanselleringskultur var at personer med makt sperret ut andre fra å uttrykke seg?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat