Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-24, 10:04   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Jeg kan ikke spise gjærbakst, så det er vanskelig å sette meg inn i problemstillingen, mest fordi at det aldri frister meg, nettopp fordi jeg blir akutt syk av det. Men jeg kan jo prøve å sammenligne det med et kakestykke. Og det er stor forskjell på dajmkake fra frysedisken (som overraskende ofte selges på kafé!) og et skikkelig lekkert kakestykke fra en flink konditor. Og videre kommer det an på hvor ofte det skjer, hvor lyst jeg har på det, hvorfor jeg setter meg på kafeen i utgangspunktet, hva mer jeg spiser, ja, det er mange faktorer som spiller inn. Jeg vet ikke om jeg har en øvre grense.

Men jeg har funnet smertegrensen på hva jeg er villig til å betale for en agurk. I går så jeg en som kostet 40 kroner.

Jeg har tilsvarende mentale grenser for mango og avocado, samt ferske bær. Og tomater. Men der er det store forskjeller på størrelse og kvalitet. En agurk er en agurk, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat