Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-21, 13:20   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.579
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med å forstå Erna her? På ordentlig?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ja, jeg tror det er her det ligger, de som er fattige nå var fattige før også, og det kan de sikkert skylde seg sjæl for. Det er ihvertfall ikke politikernes ansvar!

Jeg blir så sint!

Får meg til å tenke på Carl I. Hagen (uten sammenligning for øvrig, i rettferdighetens navn), som uttalte, i forbindelse med elendige boforhold for asylsøkere, at disse folka var jo ikke så godt vant fra før heller, så disse boligene (med fukt, mugg, råte etc) uansett var mye bedre enn forholdene de kom fra, så det burde være mer enn bra nok for dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat