Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 14:53   #3
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To wolf or not to wolf

Jeg tror kommentaren i av Andreas Slettholm i Aftenposten kan være inne på noe. Det er ikke bare ulven i seg selv, men også at det som skjer er et symbol på en maktelite som bestemmer og setter andre til side. Han snakker også om at det har blitt veldig steile fronter der den ene siden omtales som "naive kaffelattedrikkere" og den andre som "ulvehatere som vil utrydde ulven". Saken er jo at det er mange av de som nå demonstrerer som er for ulv, men mener bestanden bør forvaltes. Så egentlig tror jeg det er antall dyr og forvaltningen som er poenget, men alt blir så fyllt med hat og stygge karakteristikker.

Det siste spørsmålet ditt er kjernen og det som gjør det vanskelig. Jeg er for ulv, men jeg mener den må forvaltes. Hvordan og hvor mange ulv vi skal ha vet jeg ikke, men det er jo også det som er stridens kjerne.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat