Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 09:35   #8
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Troms + Finnmark = ikke sant

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

....

Kommunesammenslåinger ble det også veldig få av. Kunne de ikke heller bare tegnet kartet på nytt og tvunget det gjennom? Hardt og brutalt? Nå er det jo verken fugl eller fisk.

Nja.. det blei jo ein del samanslåingar? Spørs kva forventning ein hadde. Dette var berre første runde. Det kjem nye prosessar. Elles har eg også mang ein gong tenkt at kanskje det beste var om karta blei tegna og presentert fiks ferdig - slik det vart gjort på 1960-talet :P

Eg syns denne kraftsalva var interessant å lese. Eg reagerte i går på ein del politikarar som snakka om stakkars, stakkars Finnmark "der oppe ved russergrensen" (Støre). Det finst sikkert gode argument for at Finnmark skal vere eigen region, men vi bør ikkje snakke om dei som nærast ei U-land.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat