Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 19:50   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg syns du Floksa, og alle andre som mener at det bedrives fatflyshaming i tråden bør lese den en gang til, og kanskje med litt mindre hysteri og stråmannargumentasjon. Jeg forstår godt at det er kjipt å være den som tar stor plass og at det er skamfullt å føle at man er en belastning for andre. Men man bør kanskje også i samme slengen se at det OGSÅ er kjipt for den som får betydelig mindre plass enn de har betalt for? Det er ikke en konkurranse her om hvem som har det kjipest, eller at en kjip opplevelse kansellerer den andres kjipe opplevelse. Det går an at begge har det ubehagelig. Og det var faktisk ikke Filifjonka som sa at feite mennesker burde betale ekstra. Det var du Floksa, som slang det ut som en beskyldning.

Kanskje flyselskapene (eller togselskapene, for den del) bør ta høyde for at en større andel folk er bredere enn i gamle dager og trenger mer plass? I tillegg har setene blitt smalere, innbiller jeg meg. Jeg opplever også av og til å ikke få helt plass innenfor stolen jeg sitter på, nå sist i et teater.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat