Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-19, 07:15   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Et kjede slites sikkert mindre enn en ring, men da vi vurderte giftering i hvitt gull sa gullsmeden at vi måtte gjøre det minimum to ganger i året. Hadde nok valgt gult uansett, men da ble det i hvert fall ikke aktuelt.

Hæ? Jeg har en alliansering i hvitt gull som jeg har brukt hver dag i snart 18 år som fortsatt ser helt flott ut. Jeg har også en giftering i hvitt og gult gull som har vært i bruk siden 2007 og den er også akkurat like fin som da den var ny. Hva var det med ringene dere vurderte som gjorde at de ville kreve så hyppig vedlikehold?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat