Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-08, 21:38   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.498
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiller du bridge?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Men da vil du helt sikkert like bridge. Det sies at 70% av bridgespillet avgjøres i meldingsforløpet og 30% i selve spillingen. Som mkj sier er det helt innlysende at 99% bingofaktor i meldingsforløpet i amerikaner gjør at det blir helt vanvittig å sammenligne de to spillene, selv om selve spillingen i hovedtrekk er lik (bortsett fra at man kan spille uten trumf i bridge, og at man har blindemann). Likeheten er vel omtrent at høyeste kort vinner.

Takk for forklaringen, jeg skjønner at det er meldingssystemet som skiller.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg spiller ikke bridge, og kunne vel tenke meg å lære det. Men foreløpig er jeg godt fornøyd med Canasta, Phase 10 og Uno.

Tror UNO må være verdens beste barnspill. Det er så mange særkort at det er full action hele tiden. Eldste her har vært glad i å spille UNO, jeg har ikke spilt det før hun begynte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat