Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 21:09   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.632
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg løy! Jeg så de siste 5 minuttene, for min mann ventet på TV2-nyhetene og derfor stod TVen på. Jeg så noen avskjedsscener som var litt hyggelige egentlig; det er jo hyggelig med folk som er glade i hverandre og som liker å tilbringe tid sammen. Det er ikke mye Mr. Norway og jeg sitter "sammen i godstolene med TV-kannen mellom oss" lissom.

Og scenen med alle damene som dro i samlet flokk med koffert på slep var egentlig litt kult filmet. Litt Tryllefløyten'sk.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat