Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-16, 18:29   #152
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Her er en oversikt over de beste pokemon og de beste angrepskombinasjoner:
https://docs.google.com/spreadsheets...htmlview#gid=0

Og så er det lurt å bruke den "appraise"-funksjonen i spillet nå, den vil kunne gi mye info om hvilke pokemon som er verdt å evolve uten å famle i blinde. Det er nemlig slett ikke alltid den med høyest CP som er best, det ligger noen skjulte egenskaper ("stats") man bare finner med såkalte IV-kalkulatorer der, men det er litt pes å sjekke hver eneste syns jeg.

Ellers bruker jeg ikke stardust hvis ikke jeg finner en skikkelig dugelig en, som feks laprasen min med de beste egenskapene. Etter at jeg fikk den kan jeg overta en god del gymmer alene, så nå er det jo gøy å gå tur med hunden.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat