Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-17, 22:40   #13
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Valgets kval: Garmin eller Suunto?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hvordan er det å løpe med såpass store klokker? Jeg er smalere enn den største av fenix5. Syns det ser ordentlig rart ut med gigantisk klokke, i tillegg må det vel bli enten dunking på håndleddet eller stram og svett reim?

Jeg har bittelite håndledd, og jeg landet på 5S rett og slett fordi den er minst i diameter av de aktuelle klokkene. Og fordi den er fin. Den fungerer godt å gå med. Jeg merker den ikke noe særlig når jeg løper egentlig, men jeg er vant til å løpe med klokke. Jeg bruker pulsbelte, så når jeg løper er jeg ikke avhengig av at den sitter sånn at pulsmåleren funker. Jeg slipper den ofte litt "løs" på armen når jeg løper. På mitt smale håndledd sitter 5S bedre enn 620 som jeg hadde før, den var akkurat litt for stor til at jeg klarte å gå med den til daglig.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat