Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 22:42   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må ha ny oppvaskmaskin

Jeg har en fæncyMiele med rom for flere cuverter enn det som er standard. Vasker aldri på noe annet enn auto med turbo (har til og med fått den programmert slik at det er forvalgt når man slår den på) og jeg vasker ikke av matrester før koppene går inn i maskinen. Jeg er rett og slett superfornøyd med den. Aldri problem med at det ikke blir rent, men den sluker glansemiddel.
Når vi kjøpte den sa selger (og jeg er åpen for at dette kan være salgstriks altså) at om man kjører oppvaskmaskinen 1-2 ganger daglig var det bare de litt dyrere modellene til Asko, Siemens og Miele de anbefalte. Jeg har aldri prøvd Siemens men Asko sine toppmodeller har jeg erfaring med fra jobb og de har ikke imponert meg. Veldig hyppige reparasjoner på grunn av utslitte enkeltkomponenter og ikke all verdens til praktisk løsning innvendig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 09-01-18 kl 22:48.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat