Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-18, 15:51   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

På grunn av denne tråden har jeg nå bestemt meg (bestemt oss ) for at vi skal begynne å samle på, og derfor ønske oss, i første omgang frokostservise fra Teema. De hvite asjettene. Vi har litt fra før, en del hvite krus i tillegg til ørten mummikrus som har samme dimensjon og fint lar seg kombinere med ensfargede hvite. Og en håndfull dessertskåler, noen svarte og noen hvite med et svart mønster som har gått ut og ikke finnes lenger. Alt dette har vi hatt i mange år, og det har ikke blitt riper eller skår i noe av det. Vi har lenge snakket om at det er på tide å bytte ut Ikeaserviset som vi har nå, som har masse striper og skår, men har liksom ikke kommet så langt. Så alle som ikke har snøring på hva de skal kjøpe til oss til jul får tips om hvite asjetter fra Teema.

Så tar vi middagsservise etter hvert, og da har jeg veldig lyst på tallerknene fra marimekko siirtolapuutarha, dette mønsteret, og disse dype tallerkenene. Ser ingen grunn til at asjetter og middagstallerkner skal være fra samme serie, de brukes jo aldri sammen likevel. Men om det skulle skje, at noen brukes til serveringsfat e.l., så passer de jo likevel sammen, siden asjettene er helt hvite.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat