Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-20, 12:14   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikke vest med en pusetråd i samme farge og ulltråd i ulik farge?

Jeg har garn til en genser som jeg vurderer å rekke opp igjen, og strikke på nytt som vest. Jeg har ikke strikket så pent, og tenker at det blir mist like fint å gjøre det på nytt, litt annerledes. Den er i tynn, tynn ull, og med masse mønster, litt sånn fair isle. og jeg vurderer å legge til en litt pusete tråd. Men kan kan ikke kjøpe pusetråd i ørti ulike farger, hvordan tror dere det blir å ha den i hovedfargen, også sammen med de andre fargene? Blir det "utvannet"? Fint?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat