Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 13:56   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor starter køa ut av Oslo på vei nordover i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Tanken har streifet meg Det er en på rett side av E6'en der, er det ikke? Minsten spiser ikke slik mat da, men han er troendes til å ikke spise uansett, så mulig det er det enkleste alternativet.

Ja, det er den som er lokalisert på rett side av veien for deg. Man må kjøre av håpløst tidlig, nesten ved resauranten på Alnabru, men det gjør også at det er litt mindre kø på Furuset.

Unger som ikke spiser McDonald's-mat er helt utenkelig for meg. Det var en stund det eneste mine virkelig likte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat