Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-20, 18:00   #750
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg lurer litt på om jeg faktisk tror noe på de som sier at de aldri har kranglet med ungdommene sine.Men det spørs selvsagt hva man mener med å krangle.

Jeg sier at jeg aldri har kranglet med mannen min; etter 17 års samliv. Det er jo ikke sånn at vi aldri er uenige, men vi hever aldri stemmen overfor hverandre.

Ikke helt sant, for det hender vel at jeg blir ganske sur, men når han er så rolig tilbake så roer jeg meg også ned og så eskalerer det aldri.

Men jeg kompenserer vi massevis med å krangle med tenåringen på svært regelmessig basis. Og mannen min krangler også med henne, men mye mindre enn jeg gjør.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv