Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-20, 21:15   #752
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Det som provoserer meg er at det ofte sies i en setting hvor jeg signalisere at jeg er helt på randen fordi konfrontasjonene med ungen er så voldsomme. Faktisk krangler sjelden vi, jeg svelger og svelger og forsøker å dempe konflikten. Jeg blir utslitt og frynsete av det og noen ganger renner det over (selv om jeg prøver å skjerme ungen). Når responsen da er, «Åja, jeg krangler ikke med ungene», så blir ikke situasjonen noe lettere.

Jeg har tre barn og kun ett av dem har så hard retorikk at jeg går i kjelleren. Det har nok mest med dynamikken å gjøre. Per nå er jeg den eneste fungerende forelderen i den relasjonen, det gjør det selvsagt ekstra vanskelig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv