Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-22, 08:38   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenfronter hvor ALLE flekker synes – finnes det en permanent løsning?

Det hjelper ikke å tørke av dem heller. De må vaskes grundig og nærmest poleres etterpå for at de skal se sånn noenlunde ok ut. Jeg kan ikke påstå at dette er noe jeg ønsker å bruke en time av livet mitt på hver dag.

Uansett, vi kommer til å ta bilder og ta med til Ikea og klage. Jeg har virkelig ALDRI sett kjøkkenfronter som har sett så ille ut noen steder. Ikke hjemme hos folk med små barn som griser mye heller. Det er så ille at vi prøver å unngå å ta på selve dørene og skuffene, og bare ta i håndtakene, men det er jo umulig å få til hele tiden. Og som sagt, søler man f.eks. en liten dråpe vann som renner nedover, lager denne merke som ikke kan tørkes bort. Da må hele skuffen/skapet vaskes grundig, tørkes og gnikkes lenge for at overflaten skal se "jevn" ut igjen. Dette kan da ikke være normalt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 21-10-22 kl 08:44.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat