Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-20, 09:41   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til Pelle og Proffen

Jeg husker Døden på Oslo S-boka, og den skumle verdenen den beskrev, men den har ikke limt seg fast på minnet (ikke mange ting gjør det, med min hukommelse, da. )

Men filmen fikk jeg ikke sett. Jeg var russ i 90, og om den kom ut på våren, så bodde jeg fortsatt på øya der filmer kom og ble vist på klubbhuset til Skytterklubben (det eneste forsamlingshuset som ikke var kommunalt eller kristelig, så der kunne man både vise film og danse. Det kunne man ikke i kommunestyresalen, for eksempel. Det skulle tatt seg ut. ). De ble vist et par ganger, så om man ikke kunne den kvelden, så fikk man ikke sett dem. Jeg har dermed enorme huller i min kulturelle referansedatabase. Heldigvis fikk venninnen min VHS-maskin, og jeg fikk i hvert fall fylt opp med amerikanske komedier, om ikke annet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat