Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 10:10   #49
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg har også mange helt hvite hår. Og jeg har langt hår også. Uten at det bekymrer meg. Ble nettopp 40 og, mulig det burde bekymre meg mer.
Det er for mange til å nappe også, men frisøren jeg var hos sist sa at jeg ikke måtte finne på å farge håret, en hårkur for å friske opp litt var mer enn nok, så da stoler jeg på henne jeg.
Jeg prøvde fortvilt å kvitte meg med rødfargen på 80- og 90-tallet uten å lykkes for uansett hvilke fargetoner jeg prøvde var rødfargen der, men det har sikkert skjedd mye med hårprodukter siden den tid.

Min bestefar som hadde samme rødfarge som meg var litt hvit innimellom da han døde i en alder av 85, mens min farmor som også hadde rødt hår var helt kritthvit da hun var ca 60. Så jeg er spent på hvordan mitt utvikler seg og hva jeg evt kommer til å synes om det.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat