Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-18, 12:53   #46
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Siden jeg selv hevder å ha velstelte føtter, og går barbeint halve året, kan jeg jo si hva som for meg inngår i det å ha en velstelt fot: Negleklipp og filing, kanskje etterfulgt av en lys lakk, vask (selvsagt), fjerning av død hud, samt smøring. Dette gjøres med jevne mellomrom, slik at foten hele tiden ser nypleid ut.

Ergo har ustelte føtter lange, flisete negler, tåfis, sprekker og løs hud, og kanskje til og med neglesopp!

Hahaha, det er jo en god definisjon på ustelt, alt det jeg ikke er liksom.

Jeg svikter på lakking, og muligens filer jeg ikke neglene godt nok, men flisete er de ikke.

Ad neglsopp, er ikke det slik at behandling av neglsopp gjerne inkluderer lufting av neglene? Noe man kanskje burde gjøre hjemme i så fall, i hvert fall hvis det er smittsomt.


Sist redigert av Strå : 11-06-18 kl 12:59. Årsak: fjerna linjeskift
Strå er aktiv nå   Svar med sitat