Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-18, 16:51   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Siden jeg selv hevder å ha velstelte føtter, og går barbeint halve året, kan jeg jo si hva som for meg inngår i det å ha en velstelt fot: Negleklipp og filing, kanskje etterfulgt av en lys lakk, vask (selvsagt), fjerning av død hud, samt smøring. Dette gjøres med jevne mellomrom, slik at foten hele tiden ser nypleid ut.

Ergo har ustelte føtter lange, flisete negler, tåfis, sprekker og løs hud, og kanskje til og med neglesopp!

Dette er sånt jeg nesten rødprikker for. Jeg må gå til fotpleier to ganger i uken for at de ska sel denne definisjonen av velpleid ut. Jeg har alltid tørr hud på hælen, og det ville kreve helt meningsløs tidsbruk å file dem så mye som måtte til for å få dem uten. Jeg er fornøyd hvis det ikke er vonde sprekker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 11-06-18 kl 17:43.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat