Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-18, 11:56   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er sånt jeg nesten rødprikker for. Jeg må gå til fotpleier to ganger i uken for at de ska sel denne definisjonen av velpleid ut. Jeg har alltid tørr hud på hælen, og det ville kreve helt meningsløs tidsbruk å file dem så mye som måtte til for å få dem uten. Jeg er fornøyd hvis det ikke er vonde sprekker.

Jeg ser at svaret mitt er i overkant navlebeskuende, og preget av at jeg er heldig å være utstyrt med low maintenance føtter.

Men når det er sagt, så klarer jeg utmerket godt å (se og lukte) forskjell på føtter som er pleid, og på føtter der eieren har gitt beng i mange år, selv om de pleide føttenes eier har større fot-utfordringer enn meg når det fothud og -negler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat