Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-18, 09:13   #59
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror for øvrig du er et offer for din egen tabloidisering. Tær føles ikke spesielt intimt, tror jeg, selv om noen synes det er støtende i noen situasjoner. Men å gå barføtt tror jeg mange vil synes er veldig forstyrrende utenfor de naturlige sonene. F.eks. hadde jeg taklet helt fint sandaler på jobb, men ikke bare fotsåler. :grøsse: Samme på restaurant, eller når man bedriver yoga i midtsetet ved siden av meg. #truestory

Det var faktisk ikke ment som tabloid en gang , men ellers er jeg enig med deg. For meg er ordet intimt noe som beskriver handlinger som man gjør bare i nære relasjoner, og jeg oppfatter det som veldig uvanlig å gå barføtt - selv på stranda bruker de fleste jeg kjenner strandsko, så slipper man å trå på stener og brenne seg på sanden (ikke i Norge da )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat