Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-19, 23:37   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Fysisk aktivitet er bra for kroppen, men det betyr ikke veldig mye for vektnedgang. Da er det inntakskontroll som gjelder. Vite hva man spiser. Spise til måltidene høres smart ut. Evt ha snacks som kan tåles ifht kaloriregnskapet (feks rå grønnsaker, gulrøtter osv, om du kan spise det).

Mitt største problem ifht vektnedgang er at jeg blir så innmari sulten, selv om jeg spiser «ordentlige måltider» og gjør tiltak for lovlig snacks osv. Da er det klart det er lett å gå på en smell, særlig om man ikke er mentalt forberedt på det hinderet. Sult kan være en faktor for at man «ikke syns man går ned», at man spiser mer enn man kan ifht måletman ønsker. Leste en gang at kroppen ønsker å gå tilbake til den høyeste vekten den har hatt, så der er det en utfordring.. Mener også å ha lest at slanking ikke er bra om man ikke er ekstremt overvektig, når man er godt voksen. Så lener meg på det..

https://forskning.no/overvekt/rader-...lanking/593224

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat